Monday, June 1, 2009

bermulanya cuti.......

iye...hari nih bermula la cuti persekolahan penggal pertama selama 2 minggu...ini bermakna aku pun bercuti la skejap dari duty dreba ku hehehe...sekolah je yg cuti...kelas tambahan Ochia,kelas ngaji Adik & kelas muzik diaorg still on spt biase...cuma trip aku kurang sket laa...keje dreba mcm aku ni mmg susah nak dpt cuti,melainkan aku pegi holiday je..tp camane nak gi holiday,hubby keje n aktiviti anak2 yg lain tak cuti....



cuti2 ni stok mknan kena slalu ade hehehe...anak2 bkn tentu,kejap2 lapar wlwpun dah mkn pd waktu mkn yg telah ditetapkan hehehe....hmm,aku kebuntuan nak masak ape hari ni...check dlm fridge yg ade cuma daging n udang je...ikan dan ayam dah abis...nak masak udang,baru semlm je aku masak sambal udang..takkan nak mkn udang lg,bleh tinggi uric acid kami kalau hari2 mkn udang hehehe....so,tanpa pikir pjg aku trus kluarkan daging n trus plan nak masak spagetti je....mmg feveret anak2 aku pun spagetti nih....

jemput mkn smua....

inilah lunch aku n anak2 utk hari nih...

No comments:

Post a Comment