Saturday, June 20, 2009

lagi citer kek...

hahaha...aku dah kemaruk nak buat kek skrg nih...kali nih aku buat kek coklat plak...ekceli mase cuti sekolah aritu aku laksanakan 'projek' nih hehehe....tp biase laa,baru skrg sempat nak post to be shared dgn kengkawan smua...this time aku dah 'pandai' adjust oven baru aku tu...abt 50 minit,kek aku pun siap menjadi ! ingatkan cukup la kek aje tp anak2 aku nak plak kek ni ade topping..aduhai,another extra work tp takpe coz bknnya susah nak buat topping tu...and nasib baik jugak la bhn2 topping smuanya cukup....
resepi ni resepi kwn cyber aku,kak hanieliza...dia ni mmg chef...ckp la nak resepi ape,smuanya ade kat blog dia nih http://hanieliza.blogspot.com/
tima kasih kak hanieliza for sharing all ur recipes...muahhhhhhhhhhhhhhhhhhh !!!
kek coklat aku yg separuh masak...


kek coklat yg dah stand-by nak kuar dari oven....


tadaaaa...inilah kek coklat aku yg dah siap ber'topping'.....
jemput mkn smua....



No comments:

Post a Comment