Friday, June 5, 2009

A day with Atok Muaz & Wan Samsiah...

semlm 4 Jun 2009 aku dan anak2 bwk ayah n mama ronda2 jln2 gi Klang Parade..plan asalnya mama je yg nak ikut...last2 bila aku smp andalas nak jemput mama,tiba2 ayah bersuara ckp nak ikut...hmm,takkan nak ckp tak bleh plak kan...so,end-up kami berlima laa...


smp Klg Parade,kami trus menuju ke Parkson...ekceli takde plan nak shopping pun tapi window shopping...mane tau kot2 ade brg2 yg berkenan di hati bleh la beli....firstly gi babies dept,mmg rambang mata tgk smua brg2 babies kat sane...trus kami teringatkan Batrisyia !!! Lama juga kami abiskan mase kat Parkson...mama n ayah shopping brg2 household...ayah sempat lg beli sluar...yg sebetulnya Parkson mmg tgh sale ! Aku takde beli ape2 just anak2 aku beli botol air...itupun,ayah yg blanje..aku juga dpt belikan Ochia rantai n gelang tgn silver...


Dlm kul 2 lebih tgahari kami lunch kat food court...smua teringin nak mkn siziling yee mee so layannnn hehehe...pas mkn n solat zohor,kami ke Ampang Super Bowl (masih di Klg Parade)...anak2 aku laa teringin nak main bowling...nasib baik mama n ayah sporting...aku pun main skali(tumpang sekaki hahaha)...kami just main 1 game je,jadik la buat lepas gian.....

abt kul 6 ptg,kami sampai umah.....looks like mama n ayah enjoyed jln2 dgn aku n anak2...same goes to us too....smuanya hepi...thanks ma,ayah coz temankan Ina,Ochia n Adik outing hari nih...insya-allah lain kali kita ronda2 lagi ye atok n wan...tima kasih juga sbb atok dah blanje Ochia n Adik beli botol air utk bwk gi sekolah......

No comments:

Post a Comment