Saturday, June 20, 2009

Tolong! Aku rindu Batrisyia....!!!

iye,aku mmg tgh rindu dgn anak buahku yg sorang ni...dah masuk 3 minggu dah tak jumpa dia..
Finaz n Batrisyia balik Btg Kali 31 Mei lepas due to Finaz nak start keje on 1 Jun 2009 after cuti bersalinnya...sejak dari tu la aku teringat kan aksi2 comel Isyia n juga terngiang2 suara & gelak tawanya....dah la rindu, Finaz plak tak putus2 mms gambar terkini baby dia yg tgh membesar tu...sabo je laa...aku rasa mcm nak pegi je jenguk Finaz n family kat Btg Kali tu tp mase plak tak mengizinkan...weekend lps,mama n ayah mkn angin tgk Isyia...disusuli dgn Amril sekeluarga last Tuesday...takpe2,aku simpan dulu rindu dendam ku ni...tgk smp bila ia bleh bertahan hehehe....

layan la gambar2 terkini BAtrisyia...enjoyyyyyyy


Isyia yg comel...

Isyia lepas mandi




Isyia the BULAT !!!





Isyia yg mirip dgn Atok Muaz







Isyia dgn 'kwn' barunya..

No comments:

Post a Comment