Thursday, April 14, 2011

Pesta Belon vs Big Mommas

Aku teringin bebeno nk pegi ke Pesta Belon Panas ni....tahun ni merupakan tahun ke-3 pesta belon ni diadakan di Putrajaya, Malaysia ! Dua2 event yg terdahulu aku dah terlepas ! Ingatkan tahun ni dpt la pegi....


Tapi.....skali lg aku tak berpeluang utk menghadirkan diri uwaaaaaaaaa :-( sbb tak dpt respon dari Ochia & Adik, so hubby pun buat dunno je huhuhu....Ochia & Adik ckp diaorg tak minat nak pegi ke Pesta Belon Panas tu sbb diaorg takut nak naik belon, takut MELETOP !!!

Ya-Allah Ya Rabbi....sape plak suruh korang naik belon tu ? Klau taknak naik,tak pyah la naik....tak semestinya pegi situ WAJIB naik BELON !!! Sabo je la aku bila dgr penjelasan Ochia & Adik psl belon panas ni.....ade ke klau pegi Pesta Belon tu kena naik belon hahaha.....


Hubby pun satu, ikut sgt ckp Ochia & Adik tu...ke dia pun takot jugak??? Takpe la....aku btul2 merajuk. Klau aku tau nk jadi macam ni awal2 lagi aku dah plan dgn org lain atau pun aku pegi je sorang2 !! huhuhu.......


Hmm....sbg ganti, hubby pun trus ajak pegi tgk wayang....citer ni :-


At first, pegi jln2 n mkn2 je kat AEON Bkt Tinggi....ntah camane hubby bleh singgah kt TGV & beli tiket for this movie. Aku layan je la sbb taknak menghampakan diaorg huhuhu....wlwpun kdg2 aku dihampakan :-(

Ape2 pun, thanks la Abg sbb sudi kluar outing.........



p/s : Harap2 the next Pesta Belon Panas (klau ada) aku dpt pegi........

No comments:

Post a Comment