Wednesday, January 12, 2011

Oh,penatnya !!!

Assalamualaikum........


Apa khabar korang smua ? Diharapkan kalian sihat2 disamping tugas dan kehidupan seharian. Bagi diriku, alhamdulillah sihat....cuma agak kepenatan sejak anak2 mula bersekolah ni....




Hmm...mase aku menulis entry ni, dah 8 hari sesi persekolahan utk tahun 2011 bermula...dan selama 8 hari ni juga la aku dok terkejar2 dgn jadual harianku + jadual sekolah + jadual aktiviti2 Ochia & Adik !



Tahun ni seperti tahun lepas, sesi persekolahan Ochia dan Adik tak sama, sorang pagi sorang ptg. Dah la begitu, tahun ni juga aktiviti diaorang telah bertambah i.e. music class, tuition, japanese class....nasib baik mengaji sama2 dgn aku kt rumah (since diaorg dah khatam)...Ini bermakna trip 'bas sekolah'ku juga turut sama bertambah huhuhu....



Finally, i've adjusted my schedule accordingly with Ochia's & Adik's time table. It's 10 trips per day !!! Huh,penat kan?? Korang yg baca pun sure rasa mengah,apalagi aku yg melaluinya :-(....




tu yg kdg2 mmg tak sempat nk online....apatah lagi nk update blog huhuhu....


Aku pernah cuba curi masa nk online (slalunya mlm la)....tp baru je on lappy, aku dah jadi camni :-








Ended up....apalagi, terus zzzzzzZZzzzzzz le jwbnya..........ksian aku kan ??





p/s : dh byk trip camni, rasa nk tukar je cat 'bas sekolah' aku ni hehehe.....dpt gak xtra income hahahaha.....

No comments:

Post a Comment