Saturday, January 8, 2011

Cikgu Mas Eddayu

Apa istimewa & hebatnya Cikgu Mas Eddayu ni ??

Istimewanya....akhirnya Cikgu Mas telah selamat melangsungkan perkahwinannya dgn lelaki pilihannya, Cikgu Azli pada hari Krismas yg lalu (25 Disember 2010) hehehe....dah lama smua org menanti-nantikan berita gembira ni ;-)


Cikgu Mas sorang cikgu yg mengajar di sekolah Adik, Sek.Keb.Batu Unjur, Klang. Cikgu Mas lah cikgu pertama yg aku jumpa mase aku mendaftarkan Adik masuk ke sekolah rendah tahun 2007 (darjah 1 ) . Mase tu Cikgu Mas merupakan guru kelas Adik (1 Berlian).....


Aku sekeluarga turut diundang utk ke majlis perkahwinan Cikgu Mas ni. Terima kasih, Cikgu !




Kami sampai agak lewat sket, sekitar pkul 3 ptg...mase tu Cikgu Mas sedang bersanding. Lepas menikmati juadah yg disediakan, kami pun pergi mendptkan Cikgu Mas & suaminya dgn tujuan utk bergambar bersama tapi nasib tidak menyebelahi kami kerana ramai yg tgh menunggu giliran utk bergambar dgnnya juga.



Akhirnya, aku pun snap la gambar Cikgu tgh berposing dgn sanak saudara & kwn2nya...jadi la....buat kenang2an utk Adik hehehe...tapi klau tak silap aku kt kamera Cikgu,
ada gambar kami sekeluarga. Harap2 bila dah siap gambar2 tu, Cikgu Mas akan pass sekeping sbg memori utk kami......



Sebelum nk balik tu, kami diberi cenderahati ni :- (surah yaasin, kuih bahulu & kalendar poket berpotretkan gambar berdua, Cikgu Mas dan suaminya....) TQ !!!


TAHNIAH Cikgu Mas & suami ! Smoga kalian berbahagia & berkekalan hingga ke hujung nyawa dan dikurniakan anak2 yg soleh & solehah ! Amin...

No comments:

Post a Comment