Monday, February 22, 2010

Happy Birthday to my best fren,SITI YASMIN !

Aku mmg suka dgn birthday2 nih hehehe...alhamdulillah,aku dikurniakan olehNya ingatan yg kuat dlm mengingati tarikh lahir org huhuhu...tak ketinggalan,hari ini adalah hari ulangtahun kelahiran buat sahabat baikku, SITI YASMIN yg ke-42 thn !


TAHNIAH Min ! Smoga dirimu sentiasa beroleh kesejahteraan dan kebahagiaan di dunia dan akhirat,dipjgkan umur dan dimurahkan rezeki slalu.....


Min berkongsi birthday dgn form teacher Ochia,Cikgu Salawati ! so Min,sudi2 la share custard cream puff ni ye hehehe...yg Ina order utk Cikgu Salawati dan dibawa oleh Ochia ke sekolah utk diserahkan kepada Cikgunya.


Selamat Hari Lahir ye cikgu...surprise for Cikgu at school today !!! (anak2 murid buat surprise party for u...& a handbag as a gift to u ! cream puff ni from Ainin..so,enjoyyyyyyyyyyy)







Sori Min,hanya kiriman di angin lalu je yg sempat ku kirimkan...klau dekat,for sure Min dpt menikmatinya (termasuk kuih keria hahaha)...hmm,insya-allah belated celebration bila kita jumpa nanti ok??




SELAMAT ULANGTAHUN KU UCAPKAN,
BUAT SAHABATKU SITI YASMIN ABDUL RANI,
SEMOGA DIRIKU INI DILUPA JANGAN,
AGAR PERSAHABATAN KEKAL ABADI.



KASTAD CREAM PUFF PENGGANTI DIRI,
HENDAK KU KIRIM JAUH SEKALI,
DIDOAKAN DIRIMU SELALU DIBERKATI,
PANJANG UMUR DAN MURAH REZEKI.








1 comment:

  1. Na, terharu Min dengan entri istimewa ini. Sungguh istimewa juga mempunyai kawan seperti Na, bukan sekadar kuta ingatan pada hari lahir kawan, yg lebih penting kuat pada ikatan kasih yang telah lama kita jalin.

    Selamat Ulangtahun juga pada cikgu Ochia... Kalau bolehku terbang, hendaknyaku ke sana, cream puff tak kisah sgt, tp dpt pekena kuih keria panas2 dengan sahabad lebih indah rasanya.... maklumlah ikhlas buatan kawan sendiri. Tapi Min tak kecil hati kerana Min nampak keikhlasan di hati Na.

    Amin... atas doamu dan muuaahhh!!! ciuman terbang dariku

    ReplyDelete