Tuesday, February 16, 2010

hi..hi..hi...

...i'm back here ! sorry for keeping silent from updating this blog...bknnya ape, 'kesibukan' ntah buat ape aku pun tak tau hehehe telah membataskan aku utk meng update diaryku ini...kira dah bersawang bebenor dah !!!

nothing much to story here just that cuti pjg raya Cina ni aku sefamily tak ke mane pun...lepak kt umah & adelah jln2,mkn2,window shopping dekat2 aje...bila dah bertapa kt umah tu,aku pun amik kesempatan la check emails aku yg dah mencecah 900 byknya ! Diantara byk2 tu, aku dpt la email psl ayam yg dijual di Tesco,di mane katanya ayam kat situ TAK HALAL !!!

-WALLAHUALAM- jom baca...:-

"Ayam keluaran Perak Duck yang dijual di Tesco didapati *TIDAK HALAL* dan telah disaman RM 5 juta. Disiarkan dalam NST ms. 26 dan Berita Harian. Ayam Tesco tak halal untuk makluman semua !!! "

hmm...korang alert tak pasal nih???

satu lagi....

Coca-cola - Terdapat bendasing dalam coca cola yg belum dibuka.
Kopi Pahlawan - Kopi yg dilaporkan mengandungi racun membawa maut.
GSB Seafood Ent - Bebola ikan yg diproses dari usus babi

adoi doi...klau diikut-ikutkan dh byk benda yg TAK HALAL skrg nih ! wallahualam

1 comment:

  1. Tu la kan Na, risau dgn segala mcm yg katanya tak hal....

    ReplyDelete