Wednesday, December 8, 2010

New member...

Ingat lagi tak entry aku pasal singgah kat pet shop lepas balik dari bowling di Banting tempohari??

jeng...jeng...jeng....'benda' ni Ochia dpt on 22/11/10. That was on Monday. Ochia ade band practise kt sekolah. So,mcm biase tugasku menghantar Ochia ke sekolah before pkul 8 pagi ! Sampai aje kt sekolah, Ochia suruh aku tunggu sekejap coz ade kawan dia nak bagi something ! Aku pun tunggu la seperti yg diarahkan huhuhu.....

10 minit kemudian, Ochia & kwn dia Evonne dtg meluru ke arah ku dgn 'benda' ni.....



...nak tau apakah 'benda'nya ?? Agak2 ape ye....?? 'benda' ni mmg aku tak minat ! Tapi tu la...Ochia,Adik & En.Hubby minat sgt2....aku mmg tak layan dgn permintaan diaorg utk mendapatkan 'benda' ni huhuhu....tp ntah mcmane kwn sekelas Ochia, Teoh telah menghadiahkan Ochia 'benda' ni sempena birthday Ochia. It was an advance birthday gift gitu......


Tempat beradu 'benda' tu telah ditukarkan dgn yg ini.......(sbb bila dh letak toilet ia jadi sempit ! )



Tau tak apekah 'benda' itu??? Ksian korang penat meneka.....
TADAAAAAAAAAAA...................
our new member is mR. HaMuTarO !!! Yes, it is a HAMSTER !!! Male hamster !!! Ochia's new pet ! HaMuTarO in Japanese means : Hamster hehehe......

So,balik dari bowling hari tu kami gi beli Hamutaro's toilet & its bathing sand !
Macamane??? comel tak our new member ni??? Aku mmg tak pandai dlm mengendalikan binatang...jadi smua urusan pet ni under Ochia's supervision ! Aku hanya jadi tukang beli aje huhuhu....
Now,genap 17 hari Hamutaro dgn kami. Mase dpt tu umur dia baru 5 minggu...kiranya skrg dia dah berumur 7 minggu....dh nmpak 'debab' sket hehehe.....Ochia,Adik & En. Hubby mmg sayang kat Hamutaro ni...but for me, kira boleh la....buat teman gaduh hahaha.....


No comments:

Post a Comment