Sunday, August 15, 2010

3 Ramadhan...

Menu sahur : lauk berbuka semlm just aku tambah satu lauk je; ikan masak kicap...sahur2 ni sayur tak brape laku so salad jugak yg aku hidangkan hehehe....









Menu berbuka : aku masak nasi lemak with ayam goreng berempah (requested by Adik)....buat air tembikai and kuih ketayap sket....



on the way back fetch Ochia from school, aku & Adik drop-by at mini bazar ramadhan yg ade kat area rumah....so,Adik dpt la roti john (feveret dia)....dan aku plak bila dah ternampak ade kuih cara bergula,sudah tak tahan...aku suka kuih ni...nak beli ke tak?? coz kat rumah dah ade kuih ketayap...alahai,beli je la sket hehehe...one pair 40 sen..nak beli 3 biji tkut kang ade plak org lain yg berkenan...ended up,aku beli gak la kuih cara ni RM2 = 5 ketul !!!



Alhamdulillah....licin semuanya ! Hmm....kena pikir menu lain plak utk bersahur mlm nanti huhuhu.....

No comments:

Post a Comment