Wednesday, February 4, 2009

Birthday Wishes.....


Sepatutnye entry ni aku post semlm tp tak sempat la coz aku kena handle Ochia yg not feeling well ! Ochia dpt MC due to sakit 'perut'nye yg sejak hari Ahad tempohari...ingatkn Ochia dah sihat sepenuhnye tp mlm Selasa kelmarin(2/2/09) jam 11:30 mlm aku terpaksa bwk Ochia ke klinik ! Keadaan perut dan rasa mualnye membuatkn aku pegi utk mendptkan pemeriksaan lanjut dari doktor...alhamdulillah,doktor mengesahkan sakit perut Ochia tu takde la serius mane...doktor ckp it's more towards digestion system Ochia...doktor bagi ubat2 yg bleh meredakan sakit perut dan rasa mual Ochia tu...tp sebelum kuar dari klinik doktor pesan kt aku suruh dptkan B-Complex vitamin for digestion utk Ochia dari mane2 farmasi...katanye klau beli dari dia,harganye agak mahal berbanding dgn harga kat farmasi....hmm,mcm2 la doktor ni...

Ok,more abt Ochia....ekceli entry nih aku nak wish HAPPY BIRTHDAY utk 2 insan sekaligus...sape lg klau bkn utk my beloved niece NORIDAH BINTI YAHYA(Id) yg kat Shah Alam and to my dearest fren too, SHAHIDA SAFIROL(Ida Chon)...hmm,btul ke aku spell nama dia nih??? (Ida,Kak Ina mintak maaf ye klau spelling nama Ida ni Kak Ina salah eja ! ) Ida skrg bermastautin di Kepala Batas,Pulau Pinang....

Happy Birthday to both of u yg berkongsi tarikh yg sama iaitu pd 3hb Februari ! Aku pg2 buta lg dah sms kat diaorg ni...nothing much to say here just berharap smoga kalian dipjgkan umur dan dimurahkan rezeki slalu ! hope all ur wishes (bertemu jodoh n dpt baby pompuan) termakbul hehehe...


No comments:

Post a Comment