Monday, May 30, 2011

Red Velvet !!!

Skrg ni ramai yg memperkatakan tentang kek Red Velvet ni....kebanyakkan bakers pun sibuk membuat & mempromosikannya ! Aku pun jadi excited juga nak memakannya hehehe....tp setakat ni this cake takde dijual di kedai kek @ bakery lagi....hmm,ape specialnya kek Red Velvet ni ye ???

Agaknya mmg rezeki aku nk merasa kek yg sedang top ni hehehe.....bila aku browse kt my fren's FB @ Zaharah...tiba2 kt salah satu foto kek dia ade msg written : mini red velvet cake for sale...wah ! peluang keemasan aku ni hehehe....sementara blom ade org komen, cepat2 aku bagi komen kt situ :)

Tanya punya tanya....disusuli dgn sms, mini red velvet tu blom ade org booking lagi....so, aku pun terus lah booking ! Mini pun mini lah, janji aku dpt rasa....

Alhamdulillah....2 hari lepas aku booking tu, Zarra sms informed that kek yg aku idam2kan tu dah siap ! Yeay...yeah...akhirnya..........


.......inilah dia Red Valvet Cake yg tgh famous skrg :) ..................



....with cream cheese frosting........


TQ very much Zaharah !! Mmg sedap bangat kek u ni !!! I like it very2 much !!! Patutlah org ckp sedap.....mmgggggg sedapppppppppp.....rasa dia lain dari kek2 yg lain.......tak tau lah tekak org lain.....tp bagiku mmg yummy yummy delicious.....I LIKE muahhhhhhhhhhhhh lg2 dgn cream cheese frostingnya ! MANTOPS :)

Aku yg makan beriya2....Ochia,Adik & hubby mkn 2 slices sorang je hehehe.....bygkan brape byk aku dh mkn ??? hahaha....


Err....nk order lg lah, Zarra.....boleh ??? hikhikhik...




p/s : tgh semangat cari resepi Red Velvet Cake ni hehehe....mcm nk try buat sdiri lah pulak : )




No comments:

Post a Comment