Sunday, May 1, 2011

MAY dtg lagi !!!

Aku suka dgn bulan Mei ni...suka sgt !!! mungkin sbb birthday aku pun jatuh pada bulan ini juga :)) (adoyaiii...tahun ni angka depan umur ku akan bertukar ke 4 series huhuhu.....)

Ekceli byk celebration sepjg bulan Mei ni....di antaranya :-

1) HARI PEKERJA





Cuti Hari Pekerja tahun ni cousin aku, Kak Nana kawen ! So, aku sekeluarga telah memeriahkan majlis Kak Nana @ Mak Unggal's house ! We all dtg mkn aje hehehe....ok la tu kan, dari tak dtg langsung.... :)) After that, we all pegi memborong kain @ Jakel ! Nantilah, insya-allah aku akan citer psl Jakel ni di next entry aku....ok


2) MY BIRTHDAY !




Tahun ni, umurku akan bertukar ke-40 tahun ! Aku berharap agar aku akan sentiasa sihat, dipjgkan umur dan berada di dlm lindungan Allah s.w.t. aminn....




3) MOTHER'S DAY


This year (2011) Mother's Day will be on Sunday, 8th May ! Setakat ni, aku blom ade plan utk Mama. Tgk lah bila sampai masanya nanti.......






3) NURSE'S DAY





Hari Jururawat ??? Iye, mungkin ramai yg tak brape nak ingat akan tarikh ni, iaitu pada 12hb Mei...hari di mana kita akan meraikan org yg memilih jururawat sbg profesion mereka..... :))



4) TEACHER'S DAY




Tarikh 16 Mei ni sinonim dgn tarikh Hari Guru. Hendaklah kita sentiasa kenang akan jasa & pengorbanan guru2 kita....insya-allah kita smua akan menjadi insan yg berguna.....


Last but not lease....my beloved cutie nephew, MUHAMMAD IMAN BIN MUSYAMRIL will also be celebrating his 1st birthday this coming 16th May !


Kejap je mase berlalu.....Iman dah nak setahun.....harap2 Iman akan menjadi anak kebanggaan Ayah & Mama nya serta menjadi anak yg soleh di dunia mahupun di akhirat....amin





p/s : kebiasaannya, aku akan mendpt byk hadiah, hadiah birthday & merangkum hadiah Hari Ibu skali hehehe......




No comments:

Post a Comment