Tuesday, May 17, 2011

My 40th Birthday !!!

3rd May 2011 was my birthday !





Tapi....blom pun sampai tarikh tu, dah ade surprise celebration for me ! That was on the 2nd May 2011,pkul 11 pm !!! That time aku pun dah mamai2 nk tido, Ochia & Adik kejutkan....siap suruh pkai tudung lagi hahaha....







Bila aku tanya knape tak tunggu at least pkul 12 midnite, both Ochia & adik together with hubby said diaorg dah tak tahan, NGANTUKKKK SGTTTT !!!! Tu yg buat awal satu setengah jam hehehe....takpelah, dah ngantuk kan...takkan nak tunggu jugak smpai pukul 12 am ! Ni pun aku rasahappy+terkejut & berbesar hati dgn ape yg diaorg dah planned....Thanks all ! Mama loves u all,wlwpun Mama masa tu pun dah ngantuk !!!! :)



Patutlah suruh aku pakai tudung....rupa2nya nk snap photos hehehe....I'm very2 sorry coz my attire hanyalah baju tido i.e.kaftan dan the background pun sungguh tidak cantik sbb kat dapur huhuhu....






Aku dipaksa suruh tiup 4 btg lilin yg diaorg dah letak kat kek birthday aku tu dan seterusnya memotong kek tersebut !!! It was a yummy yummy delicious chocolate cake !





Sbb nk cepatkan, potong kek pun laju2 hehehe....later after that, giving prizes ceremony plak....adohaiiii, mcm2 agenda diaorg ni hehehe......tak larat aku nak tunggu....ngantukkkkkkkkkkkk lah !!!! :)



Starting with Adik.........




.....diikuti dgn Ochia....






....and last but not least, from my beloved hubby........





Ingatkan lepas dah bagi2 hadiah tu, settle lah dan bleh sambung tido lagi....tp diaorg heret aku to the hall....this time acara bukak hadiah pulak....laa, bila lah Mama bleh sambung tido Mama lagi ??? hehehe...



Starts dgn baca kad pemberian Ochia, Adik & Hubby.......






- tgh baca pun sempat snap gambar -




- sgt cantikkkkkk kad ini ! Mama suka ! -




written in this bday card :





" Hey, Mama !! Happy Birthday to you today !! Luv you always ! - from : ur daughter, Uca the cute !!!.....




" We all love you, Mama ! Best mom and wife ! - Hubby......




" Dear Mama, Happy Birthday ! Hope you like it ! - from : Adik Comel........






- cosmetic bag from Hubby -




- ni pulak birthday card from Amril, Manja & their kids ! -




My nephew, Hakim siap lukis my pic lagi dlm kad tu hahaha....so cute !!! I like !!! with the wordings :




" Hakim sayang Maklong (her own hand writting !!! )




" Happy Birthday ! - Manja & Iman.....




" Happy Birthday, Kaklong - Amril.........






- body care set from Manja & family ! TQ very much, Dear !!!! -






...ingat tak kt entry aku psl advance bday gift ???

.....inilah hadiah2nya hehehe.....






Jeng...Jeng....ade ape ek dlm kotak tu ??? .....................






TADAAAAAAAAAAAA..........

<
<

<
<
<

<
<

<



It's a blause !!! From Antara Gapi with love muahhhhhhh.....tima kasih byk to Am, Finaz & Isyia ! I like it very2 muchhhh, cantikkkkkkkk !!!! Dan yg penting, muat hehehe.....





- Another body care set (Elianto's) from Ochia ! -







...ada lagi satu kotak misteri hehehe....it's from Adik !




.....syg pulak nk bukak kotak yg cantikkkkkkk ni hehehe.....





....tapi nak tau isi dlmnya kenalah bukak kan hehehe.....packaging nya mmg cantikkkk skali,membuatkan aku syg utk membukanya :) dan dgn sbb itu juga hadiah ni adalah hadiah yg terakhir dibuka hahaha......






jom kita lihat.....apakah ia ????










Wow ! It's a set of PERFUME !!! Aku tak pernah lagi pkai brand ni : GUESS!! Wangi lah perfume nih....TQ Adik,Ochia & hubby !! Mama like it very muchhhhh : )




- Inilah hadiah2 yg aku dpt sempena dgn birthdayku yg ke -40 tahun ! TQ all !!! -






Pada sebelah mlmnya, another surprise mkn2 for me ! It was organised by my beloved Mama....patutlah tghari tu Mama tanya aku samada aku free tak lepas fetched Ochia from school...Aku ckplah yg Ochia ade kelas piano mlm tu, pkul 8 pm.....and the conversation stopped there......




Later after that, Cikdah plak called....ajak dtg ke rumah Mama mlm tu coz Cikdah nk jumpa aku....Hmm, ksian dan tak sampai hati pulak aku nk tolak permintaan diaorg ni....So,aku pun singgah lah kt rumah Mama immediately lepas jemput Ochia from school....




Rupa2nya................






SURPRISE !!!!! HAPPY BIRTHDAY TO U !!!



- SANDWICH CAKE BY MAMA is ready for me......... -

plus....



- LAKSA SARAWAK as the main dish ! -

....ade jugak...............





- DUMPLING...made by Cikdah ! -





Alhamdulillah,kenyang btul aku mlm tu smpai Ochia kena cancelled her piano class hahaha.....Terima kasih smua ! First time in my life mlm LAKSA SARAWAK hehehe....mmg sedap tp pedas !!! Klau dibagi pilihan, aku prefer Laksa Johor lagi hikhikhik.....ape2 pun, aku menghargai usaha Mama, Cikdah dan smua dlm menjayakan majlis mkn2 for me due to my bday ! Korang pun enjoyed gak kan mlm tu ???

Last but not least, sebelum smuanya balik ke rumah masing2.....upacara memotong kek birthday pun berlangsung !!! Segan pulak dah 40 tahun pun kena potong kek hehehe......




Disebabkan semuanyan dah kekenyangan, so masing2 telah membawa pulang sedikit sorang Kek Sandwich Mama tu : )







p/s : sentiasa bersyukur dgn rezeki dariNya. Smoga kehidupanku selepas ini selalu diberkatiNya. Didoakan agar diriku dipjgkan umur, dimurahkan rezeki & dikurniakan kesihatan yg baik dariNya juga. Terima Kasih Allah !!!!!




No comments:

Post a Comment