Tuesday, September 21, 2010

Kemeriahan Aidilfitri 2010



Salam Aidilfitri buat semua ! Alhamdulillah,bertemu kembali kita di sini. First of all,aku nak mintak maaf byk2 coz baru skrg aku ade kelapangan utk meng update blogku ini. Maklum la, raya hehehe.....so,camane sambutan raya korang thn ni? Sure meriah kan? As for me, semuanya disambut di dlm kesederhanaan.

Tahun ni,giliran aku sekeluarga braya di rumah mertua di Kuala Kangsar, Perak ! So, a day b4 raya (hari memasak- Khamis ) aku sekeluarga dah sampai di kg dah ! Perjalanan ke utara sepjg lebuhraya Utara Selatan agak smooth,takde jem ! Alhamdulillah pkul 2:45pm (after 2 hrs & 15 mins drive) kami pun sampai la di kampung. Mase tu,abg iparku sekeluarga yg dok kt Shah Alam pun baru sampai !

Tahun ni warna sedondon aku sekeluarga ialah warna pink/maron. Ia adalah pilihan Ochia ! Sabo je la Adik & hubby...mana taknya,lelaki kan,manalah suka warna pink2 ni..So,diaorg pun agreed nak pkai baju melayu thn lepas (maron in color)..meaning thn ni hubby & Adik tak buat baju raya (ksian plak)..tp diaorg tak kisah, Ala,bkn slalu pun diaorg pkai baju Melayu ni....so, next year kena buat la baju raya hehehe....

So again,wishing u all SELAMAT HARI RAYA ! Enjoy our raya pics @ kampung Kuala Kangsar !
















No comments:

Post a Comment