Friday, August 7, 2009

Mee Hoon Goreng Cina....

Inilah menu yg telah aku siapkan utk jamuan Persatuan Kadet sekolah Ochia....Jamuannya pkul 12:30 tghari td...ekceli, suka ati nk bwk mknan ape..bkn ckgu yg tetapkan tp biase la anak dara aku yg sorang ni slalu suka volunteer..menu ni dia la yg volunteer ckp kt ckgu..mmg slalu klau ade jamuan sekolah,Ochia akan pilih menu dia sdiri;ikut selera dia nk mkn ape ketika itu huhuhu...sabo aje la kan..



Aku ni bkn la pndai msak pun...tp skadar nk jamu kwn2 n ckgu2 sekolah dia bleh layan laa...

so,2 peket mee hoon aku msak pg td..senang msak byk skali..dpt la simpan satu bowl utk lunch & satu tupperware aku sedekah kt mama ayah...



alhamdulillah,licin licau mee hoon goreng cina aku hehehe...smp ckgu sekolah Ochia ckp lain kali bleh order lg...isshhkk,ckgu nih..mcm la aku ni chef / tukang masak b'tauliah yg at anytime blh order hehehe...

- next event, solat hajat sempena UPSR 2009 -

No comments:

Post a Comment