Thursday, August 6, 2009

I was sick !!!


hmm,dh lama aku x update blog aku ni smp dh bersawang dh! sori all....

firstly,is bcoz kesihatan ku yg x menentu seminggu dua nih..last 10 days aku demam & batuk ! Lama dh aku x demam nih,so skali dia attack smp 2 hari aku x bgn ! Gi klinik,buat smua test...alhamdulillah it was not serious...doc ckp viral fever je...

Dlm aku demam2 tu,Ochia plak bz dgn trial exam nya(28/7-30/7/09 trial peringkat daerah & 3/8-5/8/09 peringkat Majlis Guru Besar)..Adik pn ade 3rd monthly test on the same date...Aduhai ! Ksian anak2ku blajar sesama diaorg je...slalu tu aku ade kt sebelah temankan diaorg...aku x sampai ati so aku gagahkan juga diriku ini utk sama2 blajar dgn anak2ku....

Minggu ni alhamdulillah dah tak demam tp batuk plak menyerang...kali ni agak teruk juga aku batuk...gi klinik lg, doc takde suspect ape2 melainkan batuk coz of cuaca kita yg tak menentu skrg ni...iye la,kt Klang ni jerebu teruk btul !!

Adoii la....lps telan ubat sure lemah longlai jdnya bdn aku ni...sleepy zzzzzZZZZzzzz


- sambung nnt -

No comments:

Post a Comment