Thursday, June 17, 2010

Alhamdulillah...smuanya dah selamat !

Sehari lepas kenduri iaitu pd 7hb Jun 2010 tepat jam 11:30 pagi, Adik telah selamat dikhatankan. Prosedur telah dijlnkan di Klinik Azman Shah,Jalan Stesen, Klang. Dr Azman sdiri yg buatkan. Dari rumah, Adik ditemani hubby & ucunya, Aidil..on the way nk ke klinik, singgah Andalas jemput Atok Muaz. Kira 3 org la menemani Adik pegi berkhatan hehehe....

At first Adik ajak gak aku temankan dia pegi klinik. Serba salah aku dibuatnya...iye la,ekceli aku mmg taknak pegi sbb takut dan tak berani punya pasal hehehe...so,aku pun slow talk dgn Adik ckp kt dia yg aku perlu siapkan tempat after dia balik berkhatan nnt...lebih baik aku tinggal kt umah aje...lama jugak nk pujuk si Adik ni...nasib baik dia setuju pada akhirnya !

- immediately balik dr klinik -




- Adik dh bleh senyum sket -


.......5 hari kemudian.............
...dah bleh duduk tp masih berkain...



...seminggu lepas tu....

...dah boleh pkai sluar dah ! (hari ke-7)....horayyyyyy

Aku bersyukur hajatku terlaksana akhirnya...Ochia & Adik dah slamat khatam Al-Quran dan Adik pun dah slamat khatan...alhamdulillah !

No comments:

Post a Comment