Monday, March 22, 2010

Baby Auleeya....

2 hari after majlis pertunangan Aidil,aku dan anak2 berkesempatan ke rumah Makchu di Saujana Impian,Kajang..tujuanku cuma satu,nk tgk cucu baru Makchu & Pakchu iaitu my cousin,Edy & Fara 1st baby...It's a GIRL !!!


Auleeya nama diberi...lahir tanggal 6 Mac 2010 jam 11:30 mlm di Hospital Putrajaya selepas ibunya bertarung nyawa menahan sakit selama 2 hari dgn bukaan 1 cm ! Ksian kat Fara...masuk air sebyk 3 botol beserta suntikan epidural tp masih tak berganjak bukaannya yg 1 cm tu...

Doc pun taknak plak suggest for operation...klau aku la,awal2 dh go for c-sec..dah la tu,Fara suffered mase pushing selama 1 jam !!! eeii...tak bleh ku bygkan betapa lamanya 1 jam tu...kata Fara sampai dah tak terkira brape kali dia push..dlm mase proses meneran tu,doc dh bg warning klau tak bleh juga stand-by for operation...Fara ckp,dia pun redha laa...tp kuasa Tuhan mengatasi smuanya...alhamdulillah,Fara dpt melahirkan Auleeya secara normal...


Now Fara berpantang di rumah Makchu (MIL dia)..nasib baik ade helper yg balik hari coz nk harapkan Makchu,dia pun keje...


so,again CONGRATULATION to both of u EDY & FARA on the arrival of ur baby AULEEYA...welcome to the sleepless life hehehe...smoga menjadi ibu dan ayah yg mithali.....
all the best ya !




brgan baby (set mkn,btol susu,toys,grooming set,mittens,bag etc) pink in color...ekceli aku kebuntuan idea nk present ape utk baby Auleeya ni..tp bila aku risik2 dgn Cikdah yg ade kt sane,Cikdah ckp baby Auleeya dah dpt byk baju..

maka aku pun bought this set as a gift.........harap2 Fara n family like it...








No comments:

Post a Comment