Friday, October 23, 2009

Wedding invitation

Lepas attended open hse umah Yasmin,keesokan harinya aku pegi plak kenduri kawen kat Rantau Pjg,Klang..invitation ialah dr my fren, Siti Yusmah...beriya-iya dia ajak aku n family dtg meraikan kenduri relative dia...aku pun teruja nak pegi coz tak pernah lg experience attend kenduri kawen yg ade 'rewang2' nih...ekceli Yus ajak aku dtg Hari Sabtu (Deepavali) tu tp i was unable to attend due to open hse raya yg bykkkkkk sgt huhuhu...dan kebetulan open hse tu smuanya area2 Cheras except mlm nya kat Putra Heights (umah my cousin - Is )


So,utk tidak menghampakan Yus Ahad tu (18/10/09) aku sefamily attend jugak majlis kawen nih..mmg meriah btul,mknan pun byk ! Selain nasi minyak n lauk pauk, ade gak rojak buah,soto,pelbagai jenis kek,tapai pulut etc...airnya (sarsi) pun sejuk n nyaman,sesuai la dgn keadaan tghari tu yg panas terik !


Kira ni kenduri menyambut menantu la..belah pengantin pompuan dh selamat last weeknya (10/10/09) kt Semenyih je....aku suka tgk pengantin pompuannya yg tinggi lampai...tu yg tanpa segan silu aku ajak pengantin pompuan tu amik gambar dgn aku huhuhu...nama dia pn sipi2 dkt dgn nama aku : MUZLIFAH HANIM ! tu la Yus ckp combination nama kwn rapat dia MUZLIFAH tu hehehe (aku : muzlina & member kami Zalifah aka Aifa)...


..nk blk tu aku dpt ni as sourvenier...cuba teka ape bendanya ???


...benda tu di wrap n disimpan rapi dlm kotak pink nih.........



...jeng,jeng,jeng....inilah dia cenderahatinya : cermin make-up utk tetamu pompuan, bunga telur utk tetamu lelaki & buah epal n orange utk kanak2...fuh, mmg besar budget kenduri kawen nih...aku rasa mau 20K,30K abis !
walau apa pun, kami enjoyed ! TQ VERY MUCH TO YUS & FAMILY coz sudi menjemput kami...



No comments:

Post a Comment