Friday, October 23, 2009

Anak2 & Facebook........

Facebook atau FB...ramai yg sedia maklum tentang laman web sosial ni...begitu juga dgn diriku...dari FB ni la aku jumpa ramai kwn2 lama,bermula dr zaman sekolah rendah & menengah,diikuti dgn peringkat universiti dan akhirnya kwn2 sekerja !

Aku ni baru je pun berjinak2 dgn dunia FB ni,abt early of this year ! So,masih dlm peringkat terkial-kial nk familiar kan diri dgn ape yg terkandung di dlm nya...nak upload gambo pun x brape nk reti lg huhuhu...i mean nk organise photos...

Dlm aku terkial-kial tu,rupa2nya anak2 ku dh terlebih dahulu advance in this social web ! Abt last week,setelah skian lama aku x login FB aku so bila aku login je suddenly kluar : "1 friend request"! Bila aku check rupa2nya my own doter hahaha...aku trus la accept dia...iye la,takkan x nk add plak,dh ank sdiri ! nnt merajuk plak dia....


- Inilah gambo Ochia yg dia letak as her profile photo -



hmm,selang 2,3 hari lepas tu...dpt lg another request. Kali ni nk tau dr sape? rupanya dr Imran,anak lelakiku hehehe....ishhkk,budak2 ni...silap2 blh lg advance dr kita dlm bab2 IT ni huhuhu...



- Imran's profile photo in his FB -
jdnya kt umah, kami bertiga beranak dh sign up dgn FB...Ochia n Imran tu joined FB bknnya ape tp more kpd nk main games ! sabo je aku.....

2 comments:

  1. NA, awat selalu ur posting tak masuk dlm my latest bloggers update. Sedar2 bila klik all bloggers... batu tau NA ada update blog.

    Min tgh geram dgn anak min sorang ni, mentang2 habis periksa, ngadap games tak mkn pun takpa, dah tu sanggup tidur jam 3 pg. Cuba kalau suruh ulangkaji....

    ReplyDelete
  2. Min,abt my posting tak masuk tu Na got no idea laa..maybe that time line bz kot...pasni cuba observe tgk camne...

    hmm,tang anak2 suka ngadap games ni mmg susah nk control laa..my kids esp si imran tu pun sama..klau dpt main games,mkn minum smua lupa...tido lmbt kul 3 pg tu dh biase..
    ni,dh 2 mggu no games sbb nk final exam pnya psl..esok last paper bleh imran ckp : "mama,blk sek esok blh la adik beraksi..yahooo!"..kita blom smpt ckp ape2 dia sdiri dah assume kita agreed...argghhh,anak2 zaman skrg

    ReplyDelete