Tuesday, March 24, 2009

i'm back !!!


1,ooo apologise la dariku sbb lama tak update blog nih..hajat hari tu dpt la aku update blog aku hari2 coz cuti sekolah kan,aku agak relax sket...tp memandangkan ade perkara yg tak 'diingini' berlaku sepjg cuti sekolah baru2 nih (refer to my earlier entry) membuatkan aku betul2 tak berkesempatan....again,i'm sorii !


hmmm,ape aku nak citer dulu nih??

ok laa,since last entry aku ade citer psl adik2ku n mamaku yg sakit...so here aku update abt their condition...



dimulai dgn MaMa...alhamdulillah mama dah selamat menjalani pembedahan 'voice cord cyst'nye pd hari Rabu 18/3/09...ikut jadual asal mama patut di operate kul 2 pm tp ntah mcmane awal plak mama ditolak masuk ke OT,abt pkul 12:15 pm...hinggakan ayah n aku
pun tak sempat nak 'melepaskan' mama masuk OT..sori ye ma ! ayah lambat sampai PPUM
coz ade 'hal' yg menimpa dirinya on his way tu...
aku n anak2 smp PPUM abt pkul 3:15 pm,saing plak dgn Amril...terjumpa kat parking
basement..Manja n Hakim pun ade skali..so,kami pun sama2 naik ke wad ENT level 7,
Menara Timur..sampai kat wad mama blom naik lagi..ayah n Ijam ade la,tgh tunggu kat
loudge wad...Ijam nmpk lemah sgt,mane tak discharged dari Sri Kota trus dia nak ikut ayah
tgk mama...
agak2 lg 10 minit lg nak ke jam 5 ptg,baru la mama ditolak masuk wad ENT dari OT...alhamdulillah,operation SUCCESSFUL ! mama tak bleh ckp for abt 7 days,mkn pun kena mkn soft diet(bubur) till hari ke-5..we all lepak kat wad sehinggalah selesai solat maghrib
kecuali ayah yg balik awal sbb mlm tu ayah ade kelas tuisyen..Ijam plak ikut aku balik umah aku..

No comments:

Post a Comment