Monday, March 16, 2009

Cerita fiNaZ...

Hari Jumaat lepas 13/3/09,aku dikejutkan dgn berita Finaz msuk hospital ! kus semangat,terkejutnye aku...iye la,dlm kepala otak aku dah dok pikir abt Finaz punye due date...tapi lambat lg (bln dpn) takkan awal sebln???
mase tu aku tgh relax2 sambil watched tv dgn anak2....
tetiba ayah called bgtau yg Finaz kena admitted kat Hospital Bersalin Razif due to dehydrated !
rupa2nye dah 2 hari Finaz demam dan sejak itu gak dia tak mkn n minum..laa,dehydrated ke??kesiannye adik aku tu,slalu sgt demam during her prenancy nih...

so,lepas solat Asar aku n anak2 pun bergegas ke Hospital Razif...Finaz dok kat open ward (2nd floor)..mase aku sampai tu dia dah on drip,botol yg ke-2 ! Dato' Razif takde so doc Madura yg on call mase tu take care Finaz....pas amik darah trus Finaz kena drip...hasil ujian darah it's confirmed yg Finaz demam virus...nothing serius dgn keadaan Finaz,infact kandungan Finaz pun alhamdulillah,ok....

3 hari 2 mlm Finaz dok hospital..hari Ahad 15/3/09 lepas antar Ochia gi tuisyen skali lagi aku gi visit Finaz...alhamdulillah Finaz dah bleh discharged...

aku berharap Finaz akan sihat sentiasa sehingga saat dia nak melahirkan nnt....take a good care of urself ye dik...rajin2 la mkn smua ubat2 yg dibekalkan oleh doc..i'm always pray for ur good health dari jauh.. muahhhhhhhhhhhh....

No comments:

Post a Comment