Sunday, February 13, 2011

Driving licience oh driving licence......

Asik sibuk je dgn ' bas sekolah '....smpai tak sedar yg driving licience ku dah expired !!! Nasib baik tak kena tahan dek polis...klau tak, mau terbang RM ku huhuhu.....

Ekceli, aku mmg dah ingat about this. Date yg aku captured is 19/1/2011 !

Rupa2nya....


09/01/2011 daa.......



Mase sedar tu is on the 14/01/2011 ! Meaning aku dah terlambat 5 hari ! Nasib baik 5 hari je....penah dulu aku terlambat smpai SEBULAN !!! dan nasib baik gak takde ape2 yg tak diingini berlaku......

So, pergi la aku join the crowd beratur @ Post Office, Klang, hari Jumaat. Dtg awal pagi ( 8:15 am ) pun kena beratur gak. Klau lambat lagi, mau aku balik dulu then dtg balik hehehe.....

Beriya-iya beratur, rupa2nya Pejabat Pos buka pkul 8:30 pagi ! Kena tunggu lagi huhuhu....eeiii, aku klau bab2 tunggu menunggu ni mmg rimas. Bukan ape, nanti all my schedule akan lari !!

Luckily urusan memperbaharui lesen tak ramai yg queue....so, half an hour later selesai lah urusan ku itu.....TQ Post Office ! Insya-allah, jumpa lagi 3 tahun akan dtg hehehe.....





- renewed 3 tahun terus, senang !!! -

No comments:

Post a Comment