Tuesday, May 18, 2010

Mother's Day celebration !

....Sunday ( 9th May 2010 )..........


- Mother's Day cake for Mama Samsiah -


- My gift to Mama -





Pagi2 lg aku dh dpt "Mother's Day" kissess dari Ochia & Adik ! Terharunya aku... diaorg said sorry coz tak sempat nk buat card for me coz masing2 busy menyiapkan folio sekolah...takpe la anak2ku,mama tak kisah..ingatan tu yg penting ! Tapi sempat diaorg ckp : "Ma,kira hadiah birthday hari tu includes hadiah Mother's Day...bolehh?? Lagipun ayah kan takde...tak best la tak cukup org"...Jadi utk tidak menghampakan diaorg, aku pun mengangguk je la hehehe..


So,tengahari tu aku dgn anak2 pegi umah Mama, dgn satu tujuan , nak surprisekan Mama...tp bila sampai Andalas aku plak yg surprise coz rumah berkunci ! Pagi tu Ma ade ckp yg dia nak ke Tesco...dlm hatiku berkata : takkan tak balik masak utk Ayah?? Aku & anak2 pun tunggu di luar rumah abt 15 minutes..after that bila masih blom ade sape2 lg yg balik so kami pun decided nak balik umah aje laa..on the way nak balik tu kami bertembung dgn Ijam...jadi,kami pun patah balik....

Lepak2 abt sejam pastu baru Mama balik..ooo,rupa2nya Manja blanja Mama mkn kt KFC sempana Hari Ibu coz diaorg ingat aku tak dtg...tu yg diaorg keluar...hmm,mane aku tau nk jadi mcm ni..aku plak dh order Domino Pizza nk mkn sama2 dgn Mama,Ayah and all in the house...
- "Selamat Hari Ibu Mama..TQ for all ur love,caring & support....." -


Wlwpun Finaz sorang je yg tak balik dan sorang menantunya (hubby) outstation , mama still nampak happy & enjoyed celebrate her Mother's Day dgn anak2nya yg lain...Kebetulan Amril & family pun balik coz Manja ade check-up minggu tu...Cikdah pun ade...so,we enjoyed mkn2 & borak2 sampai ptg....

- 3 Mamas shared potong Mother's Day cake -





Antara menu ptg tu : Domino Pizza (tuna temptation, aloha chicken & BBQ chicken flavour) , garlic onion ring & BBQ chicken wing dgn sebotol air coke..Mama plak sempat buat tauhu sumbat lagi...
We really enjoyed our day wlwpun cuma sekejap coz aku kena balik awal sket ptg tu due to nak hantar Adik gi taekwando training...and Amril & Manja pun balik Cheras ptg tu jugak coz Amril nak keje shif malam...
Itulah dia small celebration Mother's Day kami....
- sekian -


No comments:

Post a Comment