Friday, April 2, 2010

Little Batrisyia already 1 year old !

yes,my niece BATRISYIA dah sethn umurnya pd Selasa lalu (30 Mac 2010) tp baru ni aku sempat nk update..coz i was quite busy last few days ni..busy dgn aktiviti anak2....Naz & Batrisyia balik Klg since kenduri mama last Saturday n stayed back till this coming weekend...cuti pjg coz nk bwk Isyia 1st year injection ! Tp Am dh balik dulu pagi Isnin lepas coz dia tak dpt nk cuti pjg..Am balik hari mase Isyia nk injection je....


Aku n anak2 singgah jumpa Isyia at Mama's hse after balik dr bowling tournament Ochia...spent time with her until ptg...nk celebrate, mama Isyia ckp Isyia kecik lg,tak paham sgt..habit aku yg suka beli/buat kek when someone's birthday pun at this time aku tak berjaya melaksanakannya...ini adalah disebabkan seharian aku berada di Ampang Superbowl,Klang Parade menemani Ochia yg ade bowling tournamentnya...sori Isyia,Maklong tak sempat...sbg gantinya,aku belikan Isyia n all kuih baulu from Klang Parade hehehe...sbb baulu tu lembut, Isyia pun boleh la mkn !

- Isyia posing dgn hadiah dr Atok & Wan and Nekdah with Mama sambil mkn baulu...-


- Isyia dgn blur nya menerima hadiah dr Kaklong Ochia -

>
>
>
>
>
>
>
>
tadaaaaaaaaaaaaaaa.....


Inilah hadiah dr kami sekeluarga utk Isyia...alhamdulillah,dress n sock muat cuma kasut je besar sket (mmg aku saje je beli kasut tu besar sket,maklum la kaki baby kan cepat besar ! )
Atok n Wan bagi krusi mkn...and nekdah plak bagi sepsg t-shirt with short...

to BATRISYIA....Happy 1st Birthday to u ! Smoga sihat2 and stay cute always !



No comments:

Post a Comment