Saturday, January 9, 2010

Lampu @ ICT,Shah Alam.....

Christmas Eve hari tu (24 Disember 2009) aku n anak2 berkesempatan ke ICT, Shah Alam tgk2 lampu hehehe...ekceli takde plan pun nk ke sane..it happened aku nk gi ambik Ochia & Adik yg aku tumpangkan kt umah Kak Timah due to aku attend majlis akad nikah Ami pada siang harinya...aku sampai umah Kak Timah dlm kul 8:45 mlm..lepas mkn2 n borak2,tiba2 Kak Timah & Nyah ajak gi jln2..bila ditanya nk ke mane, surprise katanya...jln punya jln akhirnya kami pun sampai la kat ICT ni !

Mmg cantik btul pemandangan mlm tu,penuh dgn cahaya lampu sana sini..bkn setakat bgnan tp kt pokok pun ade lampu ! we really enjoyed ourselves there..syg skali hubby tak dpt join coz dia ade company dinner yg perlu di attend....so,kami bertiga plus nyah & family jln2 kt situ smp kul 11 mlm !

so,enjoy all the pics here........































































No comments:

Post a Comment