Monday, September 7, 2009

Menjelang UPSR 2009....

..begini la keadaan umahku sejak 2 minggu lepas,merata-rata bahagian rumah dipenuhi dgn buku2...ini smua gara2 Ochia nk exam...anak yg nk exam,mamanya yg preasure hahaha....
tu sbbnya blog aku ni bersawang!!! Nak buat camane,Ochia yg mntak aku blajar sama2 dgn dia...aku pun dr takde buat ape2 lg2 bln pose ni,tgk2kan juga pelajaran dia...biase le,mak mane yg tak mengharap akan kejayaan anaknya,betul tak?? Aku pasti smua mak akan mengharap seperti aku...sape yg taknak tgk anak mereka berjaya kan?? same goes to me....mmg aku mengharap yg kejayaan milik Ochia,insya-allah...!tp klau ditakdirkan blom ade rezeki dia,aku tak boleh buat ape coz aku tau Ochia telah berusaha sedaya upaya yg dia mampu...yg penting skrg,redha n tawakal je...





Paper Maths 1 from Jab.Pendidikan Negeri Kelantan (Ochia dpt 54/60)


Buku-buku rujukan Ochia yg bersepah-sepah...(aku pun tak tau camne nk kemas...)

Ini plak paper BM Penulisan (pun dari Kelantan )


BoldPaper Maths 2 dr Kelantan (Ochia dpt 34/40...total paper 1 & 2 = 91%)









coffee table aku pun jd 'mangsa' buku2 Ochia hehehe....



No comments:

Post a Comment